piątek, 27 kwietnia 2018

Urodzinowa kartka z ważką/ Birthday card with a dragonfly

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę urodzinową, w której główną rolę odgrywa tekturka ramka, bo to na niej umieściłam całą kompozycję. Dzięki przyklejeniu jej na dystansie uzyskałam ciekawy efekt trójwymiarowości. 

For today's inspiration, I've prepared a birthday card, in which the square frame is the main part, because I put the whole composition on it. Thanks to sticking it on the distance, I got an interesting three-dimensional effect.


Tekturki pokryłam mgiełką, jednak aby ich nie przemoczyć za bardzo, mgiełkę nakładałam pędzelkiem. Dodatkowo użyłam pasty woskowej See Art w kolorze białe złoto. Tą samą pastę wtarłam w skrzydła ważki (odlew żywiczny z foremki), dzięki czemu bardzo ładnie opalizują.

I covered the chipboards with a mist, but not to soak it too much, I applied the mist with a brush. In addition, I used the See Art wax paste, color white gold. I rubbed the same paste into the dragonfly wings (resin cast from the mold) thanks to that, I achieved very nicely iridescent.





Wykorzystałam:/ I used:

Tekturka RAMKA 2Tekturka RAMKA 2Pasta woskowa kameleon turkus 20ml SeeArt
Ściskam! / Hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz