niedziela, 4 marca 2018

Scrap z sentencją


Witajcie, cześć, dzień dobry :)

Nie wiem czy wiecie, że u Filigranek możecie zamówić w formie tekturki własny napis - np. taki, jak w dzisiaj prezentowanym scrapie. Sentencja od dawna przyświeca mojemu domostwu, 
i została wycięta specjalnie na moje zamówienie (wymiary 10 x 15 cm). Do tej pory była wydrukowana, oszklona i wisiała na ścianie w moim przedpokoju. Dziś doczekała się odpowiedniej aranżacji, cieszy oko, przykuwa uwagę i jest nadal bardzo nasza :)

Jest mi miło, że mogę ją zaprezentować szerszemu gronu, a może uda mi się kogoś zainspirować :)


Całość wykonałam na papierze w deseczki (30 x 30 cm) z kolekcji Dom Róż (Lemoncraft). Przykleiłam też warstwowo wiele arkuszy - brzegi postrzępiłam, wymalowałam tuszami i farbami. Pracę wzbogaciłam kilkoma symbolicznymymi tekturkami z naszego sklepu. Są też metalowe dodatki, mikrokulki, odbite stemple i zastosowane media m.in. mgiełki, woski, tusze, pasta strukturalna.



Tekst pomalowałam czarnym gesso, a po wyschnięciu bezbarwnym lakierem.
Bardzo lubię malować tekturki, dlatego drzewo życia, latarenkę symbolizującą światełko i ciepło domowego ogniska, kulę ziemską i walizę - symbol podróży, wyjazdów i powrotów do domu pomalowałam farbami akrylowymi, miejscami tuszami i mieniącymi woskami.




Przy tego typu pracach zaleca się całkowitą swobodę tworzenia,
czego bardzo Wam życzę ;)

W pracy użyłam:

     

    


    

   



Cieplutko pozdrawiam, Kasia :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz