piątek, 16 marca 2018

LO Miłość / LO Love

Witajcie! Na początku chciałabym się z Wami serdecznie przywitać, ponieważ to moja pierwsza inspiracja na blogu Filigranki. Mam na imię Monika i być może kojarzycie mnie pod pseudonimem Galaxia. Będzie mi niezwykle miło inspirować Was pracami z wykorzystaniem wspaniałych filigrankowych tekturek.
 Na początek przygotowałam dla Was LO ze zdjęciem z sesji narzeczeńskiej z moim obecnym Mężem. 

Hello! At the beginning I would like to welcome you, because this is my first inspiration on Filigranki blog. My name is Monika and you can know as a Galaxia. I will be very pleased to inspire you with projects using wonderful cardboard from Filigranki.
  At the beginning I prepared for you LO with a photo from the fiancee session with my (now) husband.








Użyłam:/ I used:
Tekturka RAMKA 2Tekturka RAMKA 2
Ściskam! / Hugs!


1 komentarz: