wtorek, 19 września 2017

Serce ala shaker box



Witajcie :)

Moja inspiracja na dziś to przestrzenna kartka ala shaker box. 
Dla uzyskania tego efektu odpowiednio podkleiłam zwykłe tekturkowe serce. 
Wewnątrz ukryłam małe czerwone serduszka, 
które przemieszczają się podczas obracania kartką. 
Tekturkę do shaker box dodatkowo zabezpiecza się folią 
i umieszcza wewnątrz mniejsze elementy. 
W moim projekcie nie było to konieczne. 
Dodatkowo kompozycję ozdobiłam białymi kwiatami, ptaszkiem z masy i perełkami w płynie. Dla ciekawskich zdradzę, że tekturkowe serce pomalowałam złotym lakierem do paznokci ;) 



Hello :)

My inspiration for today is a spacious card - a shaker box alike like.

To achieve this effect, I taped the usual cardboard heart in a certain way.
Inside I hid little red hearts, which move when the card is rotated. 
Shaker box cardboard can be additionally secured with foil to keep the small items inside. 
In my project it was not necessary. 
In addition, I decorated the composition with white flowers, a little bird made with a mass 
and with liquid pearls.
As a fun fact, I will tell you that I painted my cardboard heart with gold nail varnish ;) 













Użyte materiały:

Material used:









Pozdrawiam ciepło
Warm regards
-Kasia-






2 komentarze:

  1. Wow śliczna kartka :) cudny pomysł a tektura serce z napisami jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nawet nie sądziłam, że złoty ze srebrnym może się całkiem ciekawie skomponować ;)

      Usuń