piątek, 12 maja 2017

Kartka - książka / Book card

Witajcie Kochani!
Sezon komunijny w pełni, więc dzisiaj mam dla Was projekt w tej tematyce - kartkę w formie książki. W środku kartki umieściłam hostię a na wierzchu pudelka duży panel tła.
Na obu tekturkach powtarza się ten sam ozdobny motyw, dlatego uznałam, że będą ładnie do siebie pasować a kartka wyróżni się nieco spośród standardowych projektów.

Hello Dears!
Communion season in full, so today I have for you a project on this subject - a book card.
Inside the card I've placed a host and on the top of the box a large background panel.
On both chipboards, the same decorative motif is repeated. That's why I thought they would fit nicely together and the card would be slightly different from standard designs.








W pracy użyłam:
I've used:




Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!



2 komentarze:

  1. Wspaniała praca, czegoś takiego jeszcze nie widziałam, pięknie ażurowe. Bardzo podoba mi się ten książkowy pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń