sobota, 11 marca 2017

Kwieciście

Dzień dobry :)
Nie dziwne, że dobry, skoro jest sobota :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją kwiecistą kartkę. Bardzo rzadko wykorzystuję kwiaty w swoich pracach, choć bardzo często podobają mi się prace innych z ich wykorzystaniem. Przy tej kartce postanowiłam sprawdzić, jak mi to wyjdzie.
I wyszło tak:



Papier ostemplowałam kilkoma rodzajami stempli (motylki, zawijaski, napisy). W niektórych miejscach papier potuszowałam kilkoma kolorami. Potem za pomocą pasty strukturalnej i maski naniosłam kropki, a po wyschnięciu pochlapałam gdzieniegdzie ecolinami (róż, niebieski, żółty).
Tekturkę pokryłam białym pudrem do embossingu.
Po wyschnięciu kleju, kiedy kwiatki mocno się zainstalowały, pociapałam je białym gesso.
Na koniec pochlapałam czarnym splashem.
I to tyle :)

Użyłam:

Bazy do kartek kwadratowych 24szt.Tekturka ORNAMENT  1
  
Nagrzewnica do embossinguTusz akrylowy SPLASH!

 Martha Stewart Tablica do bigowania z trymerem

Pozdrawiam Was i życzę udanej, twórczej soboty!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz