czwartek, 9 lutego 2017

Komplet ślubny / Wedding set

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was inspirację ślubną.
Komplet powstał w całości z papierów Studio75 "Panna Oliwia".
Kartkę ozdobiłam tekturkową ramką z bluszczem, na pudełko przykleiłam ślubną sentencję.
Ramki z falbanką wycięłam przy użyciu zestawu wykrojników # XCU 503012 firmy Xcut.

Hello Dears!
Today I have for you a wedding inspiration. 
I've made this set using "Miss Olivia" paper set from Studio75. 
The card is decorated with an ivy frame and on the box I've glued a wedding sentence. 
Frames with a frill were die-cut using # XCU 503012 set from Xcut.



Tekturki lekko postarzyłam tuszem i pokryłam medium do spękań.
Chipboards were aged slightly with an ink and then I've covered them with the crackle medium.


Pudełko / The box:






W pracy użyłam:
I've used:

 





Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!


2 komentarze: