piątek, 26 sierpnia 2016

kieszonkowy album


Witajcie!

Chcę Wam dziś pokazać mały album wykonany w całości z Filigrankowych papierów.
Album jest malutki wręcz kieszonkowy. Jego wymiary to niecałe 8 cm x 8cm .
I właśnie to sprawiło, że zamiast zdjęć wkleiłam do niego ważne dla mnie treści, które zawsze mogę mieć przy sobie.

Okładka pokryta została ulubionym przeze mnie Filigrankowym papierem  Zachwyt 03, który ma tak piękny kolor, że dodatkowe ozdoby uznałam za zbędne.
Natomiast w środku zastosowałam Zachwyt 01 , który doskonale sprawdził się jako tło.

zobaczcie sami :)


Hello!

Today I want to show you a small album made of Filigranki paper.
The album is really small. I Its dimensions are less than 8cm x 8 cm. And that's what made that instead of pictures I put into it some important texts for me.
The cover is made with my favorite Filigranki paper Zachwyt 03 inside I used Zachwyt 03 which is perfect as a background!










w pracy wykorzystałam :





dziękuję Wam za Waszą obecność i każde pozostawione słowo !

Miłego dnia :) 
Iza 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz