niedziela, 12 czerwca 2016

Ważne sprawy / Important things

Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło, że mogłam wstąpić w szeregi drugiego Design Teamu Filigranek.
Dziś prezentuję swoją pierwszą pracę.
Wykonałam pudełeczko na zdjęcie USG maleństwa. Może ono również służyć do przechowywania drobnych pamiątek z dzieciństwa, takich jak pierwszy ząbek czy opaska szpitalna.
Pudełko ma wiele zastosowań, świetnie nadaje się też do exploding box'ów.

Hello!
I am so glad I could join the second reveal of Filigranki's Design Team.
Today I have got my first project for you.
I have created a small box for a pregnancy scan photo. You may also use it for souvenirs of a childhood like the first tooth or a patient ID band.
Box has many uses, it also fits exploding boxes perfectly.





Buciki wykonałam według szablonu, który możecie pobrać stąd.
W pracy wykorzystałam:

Shoes were made using a template available here and you can download it for free.
Hope you like it!
I have used:



Trzymajcie się!
Take care!



2 komentarze: