sobota, 9 kwietnia 2016

Skarbonka - mixed media


Witajcie / Hello,

Dziś przygotowałam dla Was mediową skarbonką. Pomalowałam i udekorowałam ją produktami dostępnym w naszym sklepiku. W szczególności użyłam metalowych ozdób, jak serca , narożników oraz napisu "Thank you".
Zachęcam do zakupu takiej skarbonki u Filigranek. i życzę Wam miłej zabawy przy dekorowaniu jej :).

Today I've prepared mixed media piggybank for you. I painted and decorated it with products available in our Filigranki shop. Especially I used metal ornements like heart, corners and the inscription 'Thank you'.
 I encourage you to buy this piggybank at Filigranki and I wish you have fun decorating it :)

... a teraz zapraszam na zdjęcia.
.... and here are the pictures.

w mojej pracy użyłam...
I used...

Metalowe ozdoby zestaw 4 szt.   Metalowe ozdoby zestaw 4 szt.   Pudełko szufladka na biżuterię, tealighty


RAINBOW COLOR Farba akwarelowa w proszku    Medium akrylowe płynne - Liquid Acrylic Medium   Mgiełka perłowa róż - Pink



Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)

2 komentarze:

  1. Piękna,w ogóle nie wygląda, że z beermaty. Mam taką już od jakiegoś czasu, ale oklejoną papierem i tekturkami -na dziecięco, bo to skarbonka mojej 3-letniej córki ;)
    Zabawa przy sklejaniu i oklejaniu przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :), następną zrobię na dziecięco :)

    OdpowiedzUsuń