sobota, 27 lutego 2016

Z lotu ptaka - box / Bird's eye view - box


Witajcie / Hello,

Dziś przybywam do Was z urodzinowym exploding boxem. Jest nietypowy, bo zrobiony na specjalne zamówienie dla osoby, która uwielbia latać motolotnią :). Pudełko ozdobiłam głównie pięknymi tekturkami od ramek i napisów po drzewa, trawy, zębatki/trybiki, cudne skrzydła i narożniki.
Motolotnie zbudowałam sama i ustawiłam ją w centralnym punkcie pudełka. Całość dopełniają kwiaty i duża kokarda na wieczku pudełka.



Today I’ve prepared a birthday exploding box. It’s quite unusual because it’s custom made for a powered hang glider lover. The box is decorated with beautiful Filigranki chipboards that have frames and verses, trees, weeds, sprocket weels, corners and amazing wings imprinted on them. In the centre I’ve put a powered hang glider which I made myself. The flowers and a big bow on the cover complement the box.

Zapraszam na dużo zdjęć :).
I invite you to watch a pictures... :)











w mojej pracy użyłam...
I used...


Tekturka NAROŻNIKI 12   Tekturka RAMKA 2   Tekturka ANIOŁEK
Tekturka KLATKA 1c   Tekturka PISANKA jajko NK   Tekturka FLORA 16

Tekturka TEKST 14b   Odważny Debiut brąz 03


Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)


4 komentarze: