czwartek, 7 stycznia 2016

Schronienie dla tekturek

Nowy Rok zaczynam od porządków m.in. w pracowni. 
Z tej okazji przygotowałam niewielki organizer
na tekturkowe cudowność Filigrankowe. 





Do wykonania tego pudełeczka wykorzystałam 
wiele produktów z półek naszego sklepu. 


Pojemnik wykonałam z tekturek, które są baza do albumu, ale jak się okazało do innych celów również się świetnie nadają. 


Organizerek okleiłam filigrankowymi papierami z kolekcji Odważny Debiut i Zachwyt.


Na koniec udekorowałam tekturkami z naszej oferty. 


Mam nadzieję, że mój pomysł wykorzystania naszych materiałów przypadnie Wam do gustu. Jeśli tak - zapraszam do naszego sklepu.

Pozdrawiam.
artyGoni



2 komentarze:

  1. Jejku, dzięki za inspirację :) Już wiem jak rozwiązać problem koszyczków na mgiełki, pearlmakery i inne graty (broniłam się przed plastikami rękami i nogami ;)). I na tekturki pudełeczko też se zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) i dziękuję za przemiły komentarz.
      Takie organizerki to świetne rozwiązanie na różnego rodzaju przydaśki. Wszystko jest pod kontrolą i pod ręką. Nie zapomnij pochwalić nam się swoimi pudełkami. Pozdrawiam :)

      Usuń