czwartek, 31 grudnia 2015

w czerwieni jej do twarzy


Witam serdecznie

Dzisiaj rozpoczyna się moja przygoda z Filigrankami. 

Muszę powiedzieć, że produkty są wspaniałe i ekstra się z nimi pracuje. 

Przedstawiam Wam dwie kartki jakie zrobiłam od razu z jednego papieru

 z dodatkiem tekturek.


Nie mogłam się powstrzymać od chlapania i stemplowania, ale papier jest tak świetny, 

że nie trzeba robić tych zabiegów - wtedy prace będą bardziej klasyczne.

Tu u mnie wyszło tak bałaganiarsko, ale z lekkim pazurem. 

Wiem, że nie każdemu się takie prace podobają, klasyka zawsze zwycięży, 

ale ja czasem lubię potworzyć właśnie w takim stylu.

Nie raz pewnie zobaczycie u mnie też te klasyczne prace. 

Zapraszam do obejrzenia szczegółów kartek. 






Tutaj tekturkę pokolorowałam tuszem brokatowym Splash z 13 Arts.

Oraz w tle wzór - nałożone gesso przez maskę.








Materiały użyte:

Tekturka TEKST 28bTekturka NAROŻNIKI 12
Tekturka TEKST 15a   
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje kartki. 

Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

Adziamar (Agata Seńko)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz