wtorek, 29 grudnia 2015

Pudełeczko z niespodzianką

Czasami najmniejszy, najskromniejszy upominek ale pięknie opakowany, w pięknym, własnoręcznie ozdobionym pudełeczku, potrafi bardziej ucieszyć niż drogi, wystawny  prezent.
To, co dziś chciałam Wam zaprezentować to właśnie takie pudełeczko, do którego można włożyć jakiś drobiazg - ja akurat podarowałam w nim pachnące tealighty, które rozsiewając aromat dookoła, potrafią stworzyć wyjątkową atmosferę. Pudełeczko ozdobiłam kwiatkami i koroneczkami, bo dedykowane było dla prawdziwej kobiety, wrażliwej na piękno.
Natomiast pierwotnie pudełka te przygotowane były jako opakowania na ręcznie wykonaną biżuterię, która także świetnie się w nich prezentuje.
A może wy znajdziecie jeszcze inne zastosowanie dla takich pudełeczek...?







Bazą do tej pracy było pudełeczko w kolorze złotym, tego typu:






Wykorzystałam też narożniki tekturkowe:


Pozdrawiam,

Asia (scrapAsia)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz